czwartek, 6 grudnia 2012

Na dobry początek

Witajcie! 

Zapraszam na mojego bloga wszystkich tych, dla których zdrowie jest nieocenioną wartością, pragnących dbać o nie na co dzień.

Kim jestem?

Mam na imię Katarzyna, jestem dietetyczką i promotorką zdrowia. Fascynuję się zdrowym odżywianiem i stylem życia. Interesuje mnie medycyna niekonwencjonalna i alternatywne formy żywienia, zapomniane, niepraktykowane, pomijane przez większość lekarzy. Celem tego bloga jest pokazanie Wam, że można dbać o siebie bez "cudownych pigułek" i drogich zabiegów. Chcę także uświadomić wszystkich jak jesteśmy manipulowani przez reklamy "zdrowego" jedzenia i jak wygląda smutna prawda o zawartości naszych talerzy. Wiedza, którą chcę Wam przekazać nie jest wyssana z palca, pod każdym wpisem umieszczę źródła, z jakich korzystałam, abyście i Wy mogli czerpać z nich wiedzę i przekazywać ją dalej.
Dowiecie się między innymi: jak na zawsze pożegnać problem grzybicy, jak dobrze zacząć dzień, dlaczego powinniśmy szczotkować nasze ciała i po co płukać usta olejem.

Mam wiele pomysłów na tematy, ale zawsze chętnie odpowiem na Wasze potrzeby i pytania.


1 komentarz: